Fejsbuk stranica Dani šljive odličan vid promocije Blaca, samo koncert Zdravka Čolića dosegao do 23,532 fb profila – ističu u opštini Blace

  • unnamed

Fejsbuk je postao osnovni vid promocije manifestacije Dani šljive. Ukoliko i sami koristite ovu društvenu mrežu, primetili ste promene. Ova društvena mreža preferira snimke koji su direktno stavljeni ovim putem, a ne preko drugih linkova. Razlog je da bi njihov ’video proizvod’ bio ispred ostalih. Facebook ne želi da ni po koju cenu odlazite sa njihovog sajta, naročito ne kod tako velikog konkurenta kao što je You Tube. Dakle ukoliko video stavite direktno ova mreža će vas nagraditi većim reach-om (dosegom). Ovo je jedna veoma zanimljiva činjenica jer je reach (doseg) stranice Dani šljive za period 17-23 avgust 40.863, odnosno 456 % veća pregledanost stranice u tom periodu nego u odnosu na prethodnu nedelju.

To samo pokazuje da  fejsbuk sadrži ogromnu bazu podataka na osnovu kojih možete doći do targetirane ciljne grupe. Svi koji su želeli da se informišu o Danima šljive, mogli su da se oslone na marketinšku snagu fejsbuka i dosega informacija sa stranice.

Međutim, razlog za doseg i pregledanost stranice osim u dobrom vođenju stranice jeste i video snimak koncerta Zdravka Čolića, koji je postavljen direktno na stranicu i koji je imao 37 deljenja i  doseg do 23,532 fb profila.

Iz Opštine Blace, koja vrši autorizaciju tekstova koji se objavljuju na ovoj stranici kažu da su zadovoljni Danima šljive i online promocijom manifestacije i da će naredne godine više ulagati u ovakv vid promocije jer je znatno bolji od nekih zastarelih kampanja.