Slogan Vanje Milić iz Kuršumlije, osvojio drugo mesto na konkursu ministarstva kulture i informisanja i vladinog Saveta za populacionu politiku

Slogan  Vanje Milić iz Kuršumlije – Mama – neću sama, tata – hoću brata, osovojio je drugo mesto na konkursu Ministarstva kulture i informisanja i vladinog Saveta za polulacionu politiku. Konkurs je deo kampanje podsticanja rađanja u Srbiji.

Na pomenutom konkursu odabrano je ukupno 6 slogana, četiri iz Beograda, jedan iz Pančeva i jedan iz Kuršumlije, objavilo je Ministarstvo kulture.

Prvo mesto dele slogani „Ljubav i beba – prvo što nam treba!” Dragutina Kruške (Beograd) i „Rađaj, ne odgađaj!” Brankice Mandić (Beograd), na drugom mestu je slogan su „Mama – neću sama, tata – hoću brata” Vanje Milić (Kuršumlija) i „Dosta reči, nek zakmeči” Miloša Veljovića (Beograd).

Treće mesto dele slogani „Čuda se ne dešavaju. Čuda se rađaju” Marijane Aracki (Beograd) i „Nek se deca rađaju i lepe stvari događaju” Jelene Fatović Nikolić (Pančevo).

Nagrade su novčane i iznose za- prvo mesto 150.000 dinara, odnosno dva puta po 75.000 dinara, drugo mesto dva puta po 37.500 dinara i treće mesto dva puta po 25.000 dinara.

Na javni poziv pristigla su 1.002 predmeta u 948 pisama iz 104 grada Srbije.

U komisiji su bili ministarka bez portfelja zadužena za demografiju Slavica Ðukić Dejanović, državni sekretar Ministarstva kulture i informisanja Aleksandar Gajović, šef kabineta ministarke Dejanović Nikola Jovanović, direktorka Medunarodna asocijacija za advertajzing (IAA Serbia) Jelena Ivanović i osnivač Instituta za istoriju oglašavanja Vladimir Čeh, kao predsednik komisije.