Uspešna promocija Blaca na Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu. Dani šljive privukli najveću pažnju posetilaca

  • unnamed (1)
  • unnamed (2)
  • unnamed (3)
  • unnamed (4)
  • unnamed

Turistička organizacija Blace u hali 4 Beogradskog Sajma predstavila je celinu turističkih potencijala, kulturno-istorijskog nasleđa i prirodnih bogatstava naše opštine na 39. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu, koji je održan od 23. – 26. februara 2017. Turistička organizacija Blace je nakon velikog uspeha manifestacije „Dani šljive“, odlučila da bogatu turističku ponudu naše opštine predstavi sa porukom ,,Blace – grad šljive i mladih“.

unnamed (4)

Ana Antić direktorka TO Blace i Vlado Georgijev

Štand naše turističke organizacije posetili su brojni gosti iz zemlje i inostranstva a posebnu pažnju naš štand imao je od strane muzičkih izvođača koji su posetili štand TO „Blace“. Vlado Georgiev, Željko Vasić i mnogi drugi, izrazili su zadovoljstvo prijemom na štandu i najavili da bi voleli da se druže sa publikom na Danima šljive.

Ovogodišnji nastup TO „Blace“ na Beogradskom sajmu turizma omogućio je da se turistički potencijali predstave na jedan sasvim nov način izradom modernih suvenira koji simboliziju našu opštinu i turističke potencijale.
TO „Blace“ je u subotu, tradicionalno na svom štandu na Beogradskom sajmu turizma organizovala „Dan opštine Blace“ za posetice koji su imali prilike da probaju blačku šljivovicu i mnoge proizvode od šljive ali i drugih autohtonih proizvoda ovog kraja. Svi posetioci štanda mogli su da se upoznaju sa bogatom gastronomskom ponudom Blaca, zatim da vide dela blačkih starih zanata, probaju blačko vino „Doja“, sireve mlekare „Lazar“,organske proizvode „Midi Organik“ iz Grgura, rakiju destilerije „Mimi“ kao i druge proizvode koji karakterišu opštinu Blace. Poseban akcenat bio je na šljivi, proizvodima od šljive i manifestaciji “Dani šljive”, ali i na promociji jedinstvenog paleontološkog nalazišta Prebreza i budućeg turističkog dragulja Blaca – Blačko jezero!
Sveopšti utisak je da je učešće Turističke organizacije bilo uspešno, da su atraktivni propagandni materijali i prijatne i vredne promoterke učinile da se lep glas o Blacu proširi po Srbiji i inostranstvu. Poseban šmek promociji Blaca na Sajmu imalo je učešće Aktiva žena iz Blaca koje su pripremale ukusnu hranu za sve posetioce blačkog štanda.